pátek 6. ledna 2012

Hra s dudánkem podruhé


Stavebnici Magformers (od Ježíška) si Jeníček moc oblíbil.


Je to teď jeho nejoblíbenější hračka...


Po dudlíčcích samozřejmě....


Postaví svým kamarádům ze stavebnice domeček...


...stan...

....nebo raketu a je spokojený....




....ještě pošimrat, polechtat.....


... pohladit....

...a zase si chvilku hrát....





Postavíme lodičku....


A dudánci mohou jet na výlet....

16 komentářů:

  1. Amálko ,někdo má žvýkačky někdo kouří a Tvů syn má dudlíky,no a já miluji kafe,turka s gruntem co naděláme, jen mám starost jestli jich máš dost ,protože já když nemám kafe tak zuřím ....mám Vás ráda Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Dajo, dost jich nemáme...u nás nejsou kytičky k sehnání (a navíc s velkým "čumákem"). Objednávala jsem je i přes internet (podle obrázku) a přišly jiné. :-(
    Mně na hraní nevadí, tam bych mu je klidně nechala, ale vadí mi dudlík v pusince, bude mít křivé zuby... i když APLA říká, lepší dudlík než okousaná ruka...

    OdpovědětVymazat
  3. Ono se prý deformuje patro, děti co hodně dudlaj, prý pak ani maso neukousnou.....nedovedu si představit, jak bys mohla Jendovi dudlíky sebrat hernajs...pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, zatím mi to moc nejde...snažím se, aby ho neměl při hře nebo když mluví, upozorňuji ho, aby ho vyndal, nenosí ho ven, nemá ho na koupání... asi začnu dávat odměnu když vydrží 5 minut bez dudlíku...začnu natahovat kuchyňskou minutku. :-P A postupně čas natahovat...

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně...ale dudlíkovej fetišista je to slušnej :-D H.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta stavebnice se ti opravdu povedla.Je vidět,jak je u ní Jeníček šťastný.Moc ráda ho vidím takhle usměvavého,šťastného.

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, je fakt, že ten dudlík v pusince by mohl být problém pro zoubky/patro, ale jak z toho ven...bude se muset určitě pomaličku, opatrně a citlivě. Určitě něco vymyslíš a držím palec, aby to šlo:-). Hraní s dudlíkem je v pohodě, krásný a je vidět, jak to Jeníčka baví, to je super!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásně si hraje...jj musíš to nějak vymyslet ve spojitosti s čísly...třeba to zabere :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko udělala jsi krásný a milý fotky.. Když vidím jak Jenda dudlíky mazlí bych je fakt zatím taky nijak radikálně neřešila..dobře že má něco co ho uklidňuje a má to rád.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  10. S tím dudlíkem jsem se sekla minule, tu jednu fotku jsem přehlédla. Ale na druhou stranu - naše Pája měla dudlíky až do školky (do 4 let) a měla jich mraky (usínala s několika kolem sebe). Mám některé "kytičky", ale nemám tu náplň, tu jsem vyhodila. Nevím, zda se dá koupit, jinak bych Ti je ráda dala. NULI

    OdpovědětVymazat
  11. Při hrách je Jeník viditelně spokojený, co víc, zdá se, že i šťastný a to je to nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  12. Prý děti dudlají když byly předčasně odebrány od kojení. Nebo naopak byly dlouho kojené? Já vp
    vlastně dudlám taky rád. :D

    OdpovědětVymazat
  13. To bych neřekla. Jenda byl kojený 11 měsíců, pak se odstavil sám, když měl rýmu. :-P

    OdpovědětVymazat
  14. Já tedy nevím, ale já měla dudlíka na spaní až asi do tří let. Maminka mi ho prý dokonce sypala pepřem, abych ho nechtěla. Určitě předtane dudlat sám od sebe:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, ten dudel, to je boj i u nás. Bez něj ani ránu. Já jsem měla dudlíka do čtyř let a občas se mi stane, že si ten Kájin strčím do pusy a ani to nevnímám! To je sakra divná úchylka! :D
    U těch dětí to vypadá roztomileji, než u dospělých. A Jeníčkovi dudlík sluší. Kolik jich vůbec máte?

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, na hraní několik (s malým čumáčkem), ty správné už jen 3. Nejsou k sehnání.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...