středa 23. března 2011

Příprava na cestu do APLA Praha

Pilně pracujeme na přípravě zítřejšího "výletu" do Prahy.
APLA = Asociace pomáhající lidem s autismem.

Oblíbené zalaminované VLAJKY nesmí chybět....

Ve své knize má Jenda obrázky....
Např. : Obléknu se, pojedu autem...s maminkou.....

...APLA je v Praze...
Bude tam šatna, herna, hračky...

...Bude tam paní doktorka Thorová ...

....budu dělat úkoly.... Nebudu plakat...
.... dostanu odměnu....

Potom pojedu autem k Mc Donaldovi, dostanu hranolky....

Pak jedu domů...


Dostanu za odměnu lízátko a budu se dívat na pohádky.

Nesmí chybět cestovní proužek a mini kniha s kroužky do ruky....


Ještě to musím vypilovat....
Zapomněla jsem na fotku plyšového psa...
 Musím také změnit fotku s oblečením...rukavice asi zítra nebudou potřeba....
A na jedné fotce mám ještě starou Felicii...
Laminovačka tedy zahálet nebude...

Mapu mám vytištěnou, atlas už je v autě...
Držte nám na zítřek palce.
Zatím mám já větší strach z jízdy autem než Jenda z vyšetření....

14 komentářů:

  1. Tý jo, perfektní máte tu komunikační knihu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasny!!! Jenda ma uzasnou mamu! :)
    Kdyby tak me nekdo takhle na vsechno pripravoval kdyz jsem byla mala...
    A vlastne i ted bych to casto potrebovala. Jako treba dnes pred workshopem v praci... kdybych vedela co se tam bude probirat a obrazky lidi co tam budou, byl by muj zivot o moc snadnejsi.

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie, budu na vás myslet, držete se! A tebou vytvořené knihy, myslím, že by si mohla učit i odborníky - fakt smekám! Jeniček má při vší smůle hrozné štěstí, že má za mámu zrovna tebe!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné, jsi perfektní a na strach si taky vytvoř proužek, ulice, odbočky, čísla silnic, dopravní značky- třeba ti Jeník ještě a navigací pomůže;-) a u vyšetření držím palce ať dopadnete, co nejlépe

    OdpovědětVymazat
  5. Držíme palečky...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne spravené, klobúk dole!!! Držím na zajtra palce!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jeníček to určitě zítra zvládne, když má tak pěkně připravené obrázky. Držím palce. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. I já se připojuji ke všeobecnému přání zítřejšího zdaru.
    A potichu pošeptám: Já si v Praze taky nevěřím! Je to na mne docela velká vesnice. Ale psss, ať to nikdo neslyší!

    Pokud by to přeci jen někdo slyšel a divil by se, že o Praze mluvím jako o vesnici, tak při porovnání s Tokiem, New Yorkem, Mexico City, Riem atd. je to přeci jen městys. :) Ale i tak mi vadí. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Týýýý jooooo, jsi skvělá. Tohle musí dát práce. Obdivuju Tě. A jako Prahu zvládám pouze tak, že dojedu na Čerňák a odtud dle podrobného rozpisu to jistí MHD. Běda, kdyby bylo něco jinak, jsem ztracena. Přeju šťastnou cestu a dobré pořízení.

    OdpovědětVymazat
  10. ...přeju klidnou cestu (nezávidím -bojím se i do hradce Králové ) :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Právě..plno práce za tím...smekám...

    OdpovědětVymazat
  12. Pevné nervy a klidné ruce na volantu. A ať neztratíte cestu!! Myslím na vás. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  13. Budeme na vás zajtra intenzívne myslieť ;-) Pripravení ste úžasne

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, určitě to zvládnete, bude to dobré. perfektně udělané to pro Jeníka máš.Smekám.
    Držím pěsti...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...